Najem skenerjev je eno izmed redkih področij za znižanje vaših stroškov digitalizacije in upravljanja z dokumenti.

Kakšne skenerje lahko najamete:

Od A4 dokumentnih skenerjev z dnevno zmogljivostjo skeniranja 100 in več strani, do skenerjev A3 formata ter zmogljivostjo 100.000 ali neomejeno število strani dnevno.

Skenerje lahko najamete za nekaj dni, tednov ali mesecev (v primeru projekta) ali na daljše obdobje več let.

Kaj pridobite z najemom skenerja? 

 
Znižanje stroškov Zadovoljstvo najem skenerja Neomejeno število popravil skenerja Svetovanje uporabe skenerja Nadomesten skener v primeru okvare

Takojšnje znižanje
stroškov digitalizacije
in dokumentov.

Zamenjava/vrnitev
skenerja,
ob nezadovoljstvu.

Neomejeno število 
popravil za celotno
obdobje najema.
“Up to date”
svetovanje glede 
uporabe skenerja.
Zagotovitev nadomestne 
skenerja, če
popravilo ni mogoče.
         
 Zagotovljen celovit servis   posodobitev vašega IT sistema  Odzivnost 365 dni na leto.  Hitra dobava in montaža skenerja.  Daljinski nadzor nad UPS
 Zagotovljen 
celovit servis.
 Posodobitev vašega 
IT sistema.
Odzivnost 365 dni 
na leto.     
 Hitra dobava in
montaža skenerja.
 Daljinski nadzor 
nad napravo.

 

 

Kako deluje najem skenerja?

Kje pa lahko naročim najem skenerja?

 

{{widget type=”webforms/form” webform_id=”12″ template=”webforms/default.phtml”}}

 

E-disti d.o.o. je eno vodilnih podjetij v Sloveniji, ki ponuja ter svetuje na področju najema in prodaje skenerjev.

Naši strokovnjaki vas bodo nato kontaktirali za nadaljnje dogovore.


Strokovno svetovanje pri e-DISTI

Pri e-DISTI vam že od nekdaj želimo ponuditi predvsem dobro kakovost. Pri tem pa ne gre samo za kakovost naših izdelkov, temveč tudi kakovost naših storitev. Naši prijazni sodelavci vam stojijo ob strani z nasveti in dejanji. Poznajo naše izdelke in vam lahko pomagajo pri pravilni izbiri. Tudi to je pri e-DISTI samoumeven del storitev v okviru ugodnosti za stranke. Pri nas ste v najboljših rokah!

Naročilo za svetovanje:

 

{{widget type=”webforms/form” webform_id=”11″ template=”webforms/default.phtml”}}

Skener lahko najamete za nekaj dni, tednov ali mesecev, če potrebujete skener le v času določenega podjetja. Lahko pa se odločite za daljši najem skenerja, ki ga lahko tako uporabljate kot svojega.

Najamete lahko vse od A4 skenerjev z dnevno zmogljivostjo 100 strani do A3 visoko zmogljivih skenerjev z neomejeno dnevno zmogljivostjo. Kontaktirajte našega prodajalca in skupaj bomo našli rešitev, ki bo popolnoma ustrezala potrebam vašega poslovanja.

Da zadostite vsem potrebam vašega poslovanja lahko ob skenerju lahko najamete tudi profesionalno programsko opremo za skeniranje, OCR, branje barkod, branje metapodatkov, indeksacijo, pretvorbo v serchable PDF, PDF/A …

Skener vam dostavimo, namestimo in konfiguriramo ter vas naučimo, kako se ga uporablja.

Katere so prednosti najema?

  • Stalni stroški poslovanja

V ceno najema so vključeni stroški rednega vzdrževanja, prav tako pa cena vključuje tudi potrošni material, zato lahko sedaj v naprej predvidite stroške vašega poslovanja brez dodatnih presenečenj.

  • Brez dodatnih stroškov vzdrževanja

Redni vzdrževalni servis je vključen v ceno najema, zato s skenerjem ne boste imeli nobenih dodatnih stroškov.

  • Potrošni material je vljučen v ceno

Potrošni material je potrebno pri skenerjih redno menjati, da se ohrani učinkovitost skeniranja. Pri najemu skenerja je potrošni material, ki se med uporabo obrabi, vključen v ceno najema.

  • Brezplačna nadomestna oprema v primeru okvare

V primeru okvare ali nepravilnosti delovanja naprave, ste lahko brezskrbni, da bo vaše poslovanje teklo naprej brez zastojev in dragih zamud, saj vam v času popravila skenerja nudimo brezplačno nadomestno opremo.

  • Enostavno, poceni in učinkovito