Skener lahko najamete za nekaj dni, tednov ali mesecev, če potrebujete skener le v času določenega podjetja. Lahko pa se odločite za daljši najem skenerja, ki ga lahko tako uporabljate kot svojega.
Najamete lahko vse od A4 skenerjev z dnevno zmogljivostjo 100 strani do A3 visoko zmogljivih skenerjev z neomejeno dnevno zmogljivostjo. Kontaktirajte našega prodajalca in skupaj bomo našli rešitev, ki bo popolnoma ustrezala potrebam vašega poslovanja.
Da zadostite vsem potrebam vašega poslovanja lahko ob skenerju lahko najamete tudi profesionalno programsko opremo za skeniranje, OCR, branje barkod, branje metapodatkov, indeksacijo, pretvorbo v serchable PDF, PDF/A …
Skener vam dostavimo, namestimo in konfiguriramo ter vas naučimo, kako se ga uporablja.
Katere so prednosti najema?
- Stalni stroški poslovanja
V ceno najema so vključeni stroški rednega vzdrževanja, prav tako pa cena vključuje tudi potrošni material, zato lahko sedaj v naprej predvidite stroške vašega poslovanja brez dodatnih presenečenj.
- Brez dodatnih stroškov vzdrževanja
Redni vzdrževalni servis je vključen v ceno najema, zato s skenerjem ne boste imeli nobenih dodatnih stroškov.
- Potrošni material je vljučen v ceno
Potrošni material je potrebno pri skenerjih redno menjati, da se ohrani učinkovitost skeniranja. Pri najemu skenerja je potrošni material, ki se med uporabo obrabi, vključen v ceno najema.
- Brezplačna nadomestna oprema v primeru okvare
V primeru okvare ali nepravilnosti delovanja naprave, ste lahko brezskrbni, da bo vaše poslovanje teklo naprej brez zastojev in dragih zamud, saj vam v času popravila skenerja nudimo brezplačno nadomestno opremo.
- Enostavno, poceni in učinkovito